Van knutselclub naar marktverstoorder

Accelerated Growth: Van 0 naar 100

Groeien kan in vele scenario’s.
Na ruim 6 jaar van organische groei in een omgeving gedomineerd door techniek gaat One of A Kind Technologies haar koers aanpassen.
Er is intern gewerkt aan een visie en strategie,
Om de toekomstige groei fysiek aan te kunnen wordt de organisatie herschikt.
Wij zijn klaar om de markt te verstoren!

2019, uw jaar!

We gaan dingen anders doen. In onze projecten zal techniek een sterk aandeel in blijven nemen, dat mag voor een Industrieel Automatiseerder vinden wij.
Het grote verschil gaat u terugzien in activiteiten die we met -en voor- onze klanten gaan ondernemen.
We investeren letterlijk in u, uw verhaal, uw droom en uw beeld van ons.

Waarom dan?

Wij investeren in u om nóg beter te begrijpen waar u met uw onderneming naartoe wilt. Wat u wilt bereiken, waar u écht van droomt.
Iedereen droomt en streeft een doel na, wijzelf, en ook u.
Door elkaar van A tot Z te begrijpen dienen zich doelen aan. Elk doel kan met een plan bereikt worden. Dat is ons plan!

Geïnspireerd door

De overgang van onze techniek-focus naar een meerwaarde-focus is niet uit de lucht komen vallen.
Kort na de overname door One of A Kind Technologies zijn we de weg ingeslagen om van reactieve naar pro-actieve sales te groeien.
Terwijl we explosief groeiden hebben we vier jaar nodig gehad om helder te krijgen waar we ons op gaan focussen.
Vooraf en tijdens dit proces hebben we ons laten inspireren door goeroe’s van allerlei aard.
In het licht van dit artikel onthul ik graag dat we de term ‘marktverstoorder’ hebben opgepikt van de mensen van “De commerciële Revolutie“.

marktverstoorder

Start with Why Consultancy voert voor One of A Kind Technologies de marketing-implementatie door.
Komende vanuit de techniek bied ik vooral advies, support en uitvoering aan technisch-commerciële trajecten.
Van marketingplan tot en met story-telling op website en social media.
Beginnend bij de basis: waar kiezen we als bedrijf voor, wat hebben we te bieden en vooral: hoe willen we gezien worden door onze klanten?

Waar kiest u voor?

Iedereen heeft de potentie een marktverstoorder te worden, ook u.
Deel uw droom en maak een paar uur in de week vrij, dan maken we een plan!

Inbound marketing made easy

Als het over thought leadership gaat is dat voor sommigen een dubbele betekenis, zo ook bij  Edwin Vlems

Niet alleen kan hij er alles over vertellen, hij wordt op dit vakgebied ook zelf als thought leader betiteld.

Zijn onlangs verschenen boek gaat over de marketingrol die werknemers kunnen hebben in het promoten van uw bedrijf, uw kennis en kunde.
Het is gratis, volg enkel deze Link naar Emloyee Advocacy boek 

En mocht u contact met hem opnemen, doe hem de hartelijke groeten!

 

 

Waar u de term “Start with Why” al van kende

Dé man die het doorheeft en het marketing mechanisme bovendien boeiend en gepassioneerd kan brengen is Simon Sinek.

Enkele van zijn talks:

Golden Circle TED-talk

How great leaders insprire action

Learn to lead

First why, then trust

Millennials

Why leaders eat last

Why good leaders make you feel safe

Do you love your job?

Why you should be the last to speak

Top 10 rules to succes (compiled)