Inbound marketing made easy

Als het over thought leadership gaat is dat voor sommigen een dubbele betekenis, zo ook bij  Edwin Vlems

Niet alleen kan hij er alles over vertellen, hij wordt op dit vakgebied ook zelf als thought leader betiteld.

Zijn onlangs verschenen boek gaat over de marketingrol die werknemers kunnen hebben in het promoten van uw bedrijf, uw kennis en kunde.
Het is gratis, volg enkel deze Link naar Emloyee Advocacy boek 

En mocht u contact met hem opnemen, doe hem de hartelijke groeten!

 

 

Employee advocacy in een helder boek

Employee advocacy,

Over dit onderwerp kan veel verteld en geschreven worden.
Voor iedereen die geïnteresseerd is raad ik onderstaande link naar Edwin Vlems aan.
Edwin is sterk in het overbrengen van de boodschap en werkelijke betekenis van Employee Advocacy, van theorie tot praktijk!

Employee advocacy

klik op de afbeelding of deze link om door te gaan naar het boek

What’s in a name

Persoonlijk vind ik het nu al hoog tijd worden om voor dit mooie mechanisme een Nederlandse term te lanceren.
‘Advocacy’ legt een onbedoelde link naar advocatuur, een beroepsgroep die niet meteen het meeste vertrouwen oogst…..
Heeft u het boek gelezen en een suggestie voor dé Nederlandse naam die de lading van Employee Advocacy dekt? Laat het me weten!
THX!

Daarnaast noem ik Edwin graag als één van de inspirators die mij vooral veel bevestiging gaf over de ontwikkeling van de traditionele salesrol naar die van marketeer.

 

Credits to SMARP for the featured image of Employee Advocacy on top of this post. 

Waar u de term “Start with Why” al van kende

Dé man die het doorheeft en het marketing mechanisme bovendien boeiend en gepassioneerd kan brengen is Simon Sinek.

Enkele van zijn talks:

Golden Circle TED-talk

How great leaders insprire action

Learn to lead

First why, then trust

Millennials

Why leaders eat last

Why good leaders make you feel safe

Do you love your job?

Why you should be the last to speak

Top 10 rules to succes (compiled)